צור קשר

איך הכי מומלץ ליצור איתנו קשר?

  1. שאלות נפוצות - תוכל לקבל מענה מיידי לשאלתך אם היא מופיעה במאגר השאלות/תשובות הנפוצות (ראה בהמשך הדף). לכן, קודם כל בדוק אם קיים מענה מיידי לשאלתך מבלי לפתוח פניה וכך תוכל לחסוך זמן לעצמך ולנו.
  2. במידה ואין מענה לשאלתך תוכל לפנות אלינו באמצעות מילוי הטופס בתחתית עמוד זה. אנחנו משתדלים להגיב לכל פניה תוך 24-48 שעות.
  3. אופציה נוספת לפתיחת קריאה היא באמצעות שליחת הודעה בדף הפייסבוק שלנו. אנחנו בודקים את עמוד הפייסבוק שלנו לעיתים תכופות ומשתדלים להגיב בתוך מספר שעות.

שאלות נפוצות

ראשית יש להתחבר לחשבון עם שם המשתמש/אימייל והסיסמה שלך.
לאחר שהתחברת לחשבון הפתרונות יופיעו תחת ״החשבון שלי״.
שגיאה 503 משמעותה כניסה למנוי ממספר מחשבים שונים.
במטרה להגן על פרטיותכם וחשבונכם האישי, וכן על זכויות היוצרים באתר, ברגע שהמערכת מזהה שמתבצעת כניסה לאותו מנוי ממספר מחשבים שונים, מתבצעת נעילה אוטומטית של המנוי.
המנוי מיועד לשימושו האישי בלבד של בעל המנוי ושיתוף פרטי החשבון ותכניו עם אדם אחר מהווים הפרה של תנאי השימוש באתר.
במידה וקבלת את השגיאה הזו, אולם אתה בעל המנוי ואתה האדם היחיד שעשה שימוש במנוי אנא פנה אלינו באמצעות הטופס בתחתית עמוד זה ובחר בנושא הפנייה ״שגיאה 503״.
ב99.9% מהמקרים האימייל עם הסיסמה סונן בטעות על ידי הדואר האלקטרוני שלך לתיבת הדואר זבל / ספאם (SPAM / JUNK), ולכן עלייך לחפש שם.
ראשית חשוב לנו לציין שברגע שפרסמת תגובה אנחנו יודעים על כך, ועושים את מירב המאמצים לענות בהקדם האפשרי.
אין צורך למלא טופס לבירור ״סטטוס״ הטיפול.
בהחלט!
שאלות שמנוסחות בצורה קצרה וברורה נענות מהר יותר בצורה משמעותית בהשוואה לשאלות שלא מנוסחות טוב או לא ברורות.
בכל שאלה מקצועית יש להקפיד להיות כמה שיותר ספציפיים וחשוב לציין את מספר השאלה הספציפית והסעיף הרלוונטי בפתרון או בשאלון שעליו אתם שואלים.
במידה ורכשת בעבר מנוי לאתר ואתה ניגש שוב לבחינה במועד הקרוב ניתן לחדש את הגישה לאתר במסגרת האחריות unlimited ללא תוספת עלות בלינק הבא: חידוש גישה לאתר

 

לא מצאת מענה מיידי לשאלתך? מלא את הטופס הבא ונשמח לסייע.

טופס פניה

השם שלך (חובה)

האימייל שלך (חובה)

נושא הפניה

ההודעה שלך