שאלות ותשובות נפוצות (FAQ)

להלן מספר שאלות נפוצות שחוזרות על עצמן שוב ושוב בקרב סטודנטים. 

רב הסיכויים שהתשובה לשאלה שלך נמצאת ממש כאן למטה (:

אם לא מצאת תשובה לשאלתך, כמובן תמיד ניתן ליצור איתנו קשר.

שם המשתמש שלך הינו כתובת האימייל שאיתה נרשמת לאתר.

בסיום ההרשמה לאתר המערכת שולחת לך אימייל עם סיסמה באופן אוטומטי. 

במידה וחלפו יותר מ-20 דקות ועדיין לא התקבל האימייל עם הסיסמה, יש לבדוק בכל תיבות הדואר (ספאם, זבל וכו׳) מכיוון שלפעמים האימיילים שלנו מסוננים לשם בטעות.

במידה ולא מצאתם שום דבר, חזרו לאתר, לחצו על החשבון שלי בתפריט העליון מצד שמאל, ובחרו בשחזור סיסמה. המתינו מספר דקות לקבלת האימייל וחפשו בכל תיבות הדואר, זה אמור להיות שם עכשיו (:

שגיאה 503 משמעותה כניסה למנוי ממספר מחשבים שונים.
במטרה להגן על פרטיותכם וחשבונכם האישי, וכן על זכויות היוצרים באתר, ברגע שהמערכת מזהה שמתבצעת כניסה לאותו מנוי ממספר מחשבים שונים, מתבצעת נעילה אוטומטית של המנוי.
המנוי מיועד לשימושו האישי בלבד של בעל המנוי ושיתוף פרטי החשבון ותכניו עם אדם אחר מהווים הפרה של תנאי השימוש באתר.
במידה וקבלת את השגיאה הזו, אולם הינך בעל המנוי ואתה האדם היחיד שעשה שימוש במנוי אנא פנה אלינו באמצעות הטופס בתחתית עמוד זה ובחר בנושא הפנייה ״שגיאה 503״.

ככלל, ההרשמה לאתר הינה לתקופה של 6 חודשים.

סטודנטים שרכשו גישה לאתר בעבר יכולים לחדש את הגישה לאתר במסגרת האחריות המלאה שלנו עד להצלחה ללא תוספת תשלום.

כל מה שיש לעשות זה למלא את הטופס הזה ואנחנו נדאג לשאר (-;

ראשית חשוב לנו להגיד שברגע ששלחת שאלה – אנחנו יודעים על כך מיידית. לכן, אין צורך לשלוח לנו תזכורות והודעות לבירור הסטטוס.

שנית, על מנת לתת מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר אנחנו מקדישים תשומת לב לכל שאלה ושאלה ומשקיעים זמן רב בכתיבת המענה המקצועי באופן כזה שלא ישאיר פינות פתוחות.

במקביל אנחנו עושים מאמצים לענות בהקדם האפשרי, לפי סדר הגעת השאלות. בתקופות שבהן יש עומס גדול של שאלות ייתכנו זמני המתנה ארוכים מן הרגיל אבל היו בטוחים שלא משנה מה, עד המבחן לא תשארו עם שאלה מקצועית ללא מענה (;

תמיד תוכלו לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייתכם באמצעות לחיצה על ״תמיכה מקצועית״ בתפריט העליון במערכת הלימודים (יש להתחבר לחשבון).

בהחלט!
שאלות שמנוסחות בצורה קצרה וברורה נענות מהר יותר בצורה משמעותית בהשוואה לשאלות שלא מנוסחות טוב או לא ברורות.
בכל שאלה מקצועית יש להקפיד להיות כמה שיותר ספציפיים וחשוב לציין את מספר השאלה הספציפית והסעיף הרלוונטי בפתרון או בשאלון שעליו אתם שואלים.